CO MYŚLĘ O FILMACH SMARZOWSKIEGO I SEKIELSKICH?

  wyświetleń 199,077

Cezary Pazura

Rok temu

👉 SUBSKRYBUJ KANAŁ - bit.ly/ZOSTANWIDZEM
👉 JEŻELI CI SIĘ PODOBAŁO ZOSTAW ŁAPKĘ W GÓRĘ I KOMENTARZ
👉 ZAZNACZ DZWONEK 🔔 obok przycisku subskrypcji, żeby otrzymywać powiadomienia!
Dziś w odcinku Q&A, w którym rozprawimy się z tematem, o który często pytacie. Co sądzę o filmach Smarzowskiego takich jak Kler albo o filmie Sekielskich? Posłuchajcie i porozmawiajmy w komentarzach. Ścisk. Wujek Czarek.

Komentarze
John Bravo
John Bravo 13 dni temu
Zaskoczyłeś mnie.. wypowiedzią na temat religii i Twoją filozofią tematu.. Pozytywnie..
Syn Młynarza
Syn Młynarza 24 dni temu
zajmij się skakaniem przed kamerom a nie ważnymi sprawami. ps duchy nie istnieją
Krysia Nowak
Krysia Nowak Miesiąc temu
Proste pytanie- zawiła odpowiedź. Tak się robi jak nie chce się odpowiedzieć 🤐
Anna Grabowietz
Anna Grabowietz Miesiąc temu
Też znam Marcina z Gdyni, ale innego
Oko Wielu
Oko Wielu Miesiąc temu
Filozof Dewot .czarus nasrales na swoj kanal
Anna Grabowietz
Anna Grabowietz Miesiąc temu
A ty na swój
Oko Wielu
Oko Wielu Miesiąc temu
Wujku Czarku czy ulegasz czasami pokusie by wychendozyc pyzatego ministranta jak powiedzial Ojciec Dyrektor?
Grzegorz Andryk
Grzegorz Andryk Miesiąc temu
Blogoslawieni ci którzy nie widzieli a uwierzyli ...
Vilrog V
Vilrog V 3 miesięcy temu
Co za brednie,wujek odlatujesz : D
Rafal Zareba
Rafal Zareba 4 miesięcy temu
Dzięki że powiedział wujek Czarek o zakonnicach opieka w hospicjum .Kto im pampersy zmienia i wysłucha kto powie dobre słowo?.
Michał Prószyński
Michał Prószyński 4 miesięcy temu
Nie lubię kiedy ktoś nie potrafi odpowiedzieć na pytanie i zamiast tego mówi o tym jak został wychowany czy że ministrantem był... Jakby nie chciał powiedzieć czegoś co uderzy w księży. Takie odniosłem wrażenie.
Bartek Podróżnik
Bartek Podróżnik 5 miesięcy temu
Kobieta zadała Ci proste pytanie , co sądzisz o filmach Smarzowskiego i Sekielskiego, a Ty przez 15 minut pieprzysz jakies farmazony.
Hitler Miał racje
Hitler Miał racje 4 miesięcy temu
"kobieta"...bardziej dziewczyna...zreszta po co sie czepiasz....jak chce to niech mówi o czym chce
bachtale bacht
bachtale bacht 5 miesięcy temu
Mnie się wydaje, że religie instytucjonalizują duchowość, przez co oddalają się od niej. Ja nie potrzebuję religii do respektowania zasad. A duchowowość znajduję i rozwijam poza instytucją. Wiara nie odkrywa prawdy- można wierzyć w kłamstwa. A gdzie Babka, Prababka, poza Dziadkiem i Pradziadkiem? Pozdrawiam Panie Czarku.
dara1903
dara1903 5 miesięcy temu
Algorytm Ducha świętego jest prosty, wystarczy zażyć grzyby psylocybinowe lub lsd i wszystko jest jasne:) Nie żebym kogoś namawiała....
Yadzia Jadzia
Yadzia Jadzia 5 miesięcy temu
i nie brnij w religię, proszę. zepsujesz sobie kanał.
Hitler Miał racje
Hitler Miał racje 4 miesięcy temu
jasneeee..naljepiej o lgbt bo to teraz modne nie ? XD
Yadzia Jadzia
Yadzia Jadzia 5 miesięcy temu
siema, daj znać jak przeczytasz, powiem Ci jaka jest dosłowna definicja szczęścia, bez kitu, poważnie. Jak się z moją definicją nie zgodzisz, to przyznam się publicznie do błędu.
Małgorzata
Małgorzata 6 miesięcy temu
Witam wujku Czarku Ciężki odcinek Hm ciężkie tematy Ale potrzebne :)
Sylwerado2 TT
Sylwerado2 TT 6 miesięcy temu
Super film. Podzielam poglądy
miroslawa snawadzka-ptak
miroslawa snawadzka-ptak 7 miesięcy temu
Facet opowiada brednie. Facet mówi bzdury. Facet pieprzy androny. Facet jest nawiedzony!
Marta Wiewior
Marta Wiewior 7 miesięcy temu
Przyciszcie podkład muzyczny .Przeszkadza.Pozdrawiam reszta super
Karl Marx
Karl Marx 7 miesięcy temu
8:25 Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie...
Gang Pyszory
Gang Pyszory 4 miesięcy temu
Ja naprzykład kocham palić blanty
Gang Pyszory
Gang Pyszory 4 miesięcy temu
Co lubisz robić a potem to rób
Shh'Kotsky
Shh'Kotsky 8 miesięcy temu
Jeżeli słuchacie tego faceta po tym jak zaczął wypowiadać się o zagadnieniach fizyki kwantowej niczym najebany wujcio po weselu po to,żeby sobie uzasadnić jeden z najgłupszych dogmatów swojej uszkodzonej umysłowo religijności,to wam już nawet nie współczuje. Powiem też tak,na temat to trzeba się umieć wyrazić a nie robić sobie z tematu podłoże do nic nie znaczacych anegdot.
Aleksandra Jaskowska
Aleksandra Jaskowska 8 miesięcy temu
Dzień dobry .
Ireneusz Slawek
Ireneusz Slawek 8 miesięcy temu
Wiara, to kwestia wiary. Pozdrawiam Wujaszka :)
Ana I
Ana I 9 miesięcy temu
A religia niestety nie zbawia ,to jest tylko tradycjia , Tylko JEZUS zbawia y on jest Zyciem a nie Religią ,On przyszedl na šwiat i dal nam Swiatlo , Jednym Slowem religia na nic się nie przyda . Musisz się na nowo narodzič ,czyli zDucha a tym duchen jest Bóg a tym Bogiem jest JEZUS A JEZUS jest Slowem a tym slowem jest Bóg ,a tym Slowem jest DUCH . Bóg jest Šwięty y jest Duchem ,czyli DUCH ŠWIĘTY TO BÓG ....JAJAJAJAJA AY KOCHANY , NIE ZNAM CIĘ BO OD 30 lat mieszkam w Hiszpani i tak przypadkowo kiedyš na Ciebe się natknęlam i bardzo Cię polubilam . Ale w tym odcinku gadasz completne bzdury .jezeli chodzi o Boga , mamy biblię i wniej jest wszystko napisane . Pan JEZUS powiedzial : JA JESTEM DROGĄ PRAWDĄ I ZYCIEM ..... CZYTAJ NOWY TESTAMENT A TAM SIĘ DOWIESZ WSZYSTKIEGO .JESTEŠ SUPER ,ALE PAN JEZUS JEST ZYWY ......JESLI CHCESZ TO MOZESZ GO POZNAČ PORZEZ JEGO SLOWO .BO ON JEST TYM SLOWEM A SLOWO CIALEM SIĘ STALO I ZAMIESZKALO WŠRÓD NAS .NO NIE CIASTECZKO ON MÓWI MOJE OWCE SLUCHAJĄ MEGO GLOSU I IDĄ ZA MNĄ .POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE
Julia Wawro
Julia Wawro 7 miesięcy temu
Proszę tylko nauczyć się pisać normalnymi literami. Tak to brzmi jak narzucanie komuś swoich poglądów
pan talonek
pan talonek 10 miesięcy temu
Oj wujku Czarku, hahahaha, zaimponowałeś mi w tej chwili:) tak pojechać z tym duchem i religią, to trzeba mieć opanowaną sztukę narracji, żeby bzdury tak ładnie ubrać
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Problem z filmem braci Siekielskich był tylko taki, że utożsamiono w nim pedofilię ze stanem duchownym. Manipulacją było to, że podkładem do wywiadów była muzyka sakralna czy film z toczącej się mszy. Manipulacja w najczystszej postaci.
Sierpalina
Sierpalina 10 miesięcy temu
Ukrywanie takich księży- nie ma dokumentów kościoła przyzwalające na to, mimo że tak się dzieje. W innych zawodach jest to samo, czyli nie ma na to przyzwolenia a ludzie to robią. Chodzi o to żeby nie łączyć automatycznie osoby duchownej z pedofilią bo to jest nadużycie i niesprawiedliwość. Księża biorą się z ludu świeckiego, którego Ty i ja jesteśmy też reprezentantami więc hańba leży w ludzie świeckim, który zmieniając stan na duchowny zhańbia go swoimi niecnymi czynami.
Michał N
Michał N 10 miesięcy temu
@Sierpalina Gdy pedofilem jest ksiądz to przenosi się go do innej parafii i kryje przed prawdziwymi konsekwencjami. Gdy pedofilem jest np. nauczyciel to spotyka go zasłużona kara i nie ma mowy o dalszym wykonywaniu zawodu. Kościół kryjąc księży pedofilii pokazuję, że przyzwala na takie czyny
Sierpalina
Sierpalina 10 miesięcy temu
Widzisz Michał, Ty już utożsamiasz Kościół z pedofilią. Pokaż mi dokument Kościoła, w którym nakszuje się lub przyzwala na takie czyny. Zboczeńcy chowają się wszędzie, pokaż mi zawód lub środowisko wolne od tego zjawiska. Błędem jest łączenie nauki Katolickiej z nielegalnym procederem. Kto kocha liturgię i religijną muzykę zrozumie o co mi chodzi.
Michał N
Michał N 10 miesięcy temu
A nie zauważyłeś że film dotyczył pedofilii w KOŚCIELE. Jaka inna muzyka powinna być?
Zofia Krośniewska
Zofia Krośniewska 11 miesięcy temu
Cezary, z całym szacunkiem, ale nie baw się w kaznodzieję. Twój stosunek do wiary , religii i Kościoła, to Twoja osobista sprawa. Nie narzucaj swojego światopoglądu innym ludziom. Niech każdy, po swojemu szuka swojej drogi do Boga.... To jest prywatna sprawa każdego człowieka i wynika z indywidualnego poziomu świadomości i wiedzy na ten temat . Twoja wiedza,, sądząc po tym , co mówisz , akurat w tym temacie, niestety, nie jest Twoją mocną stroną...... Sorry, ale nie za to ludzie Cię kochają . Jesteś dobrym człowiekiem, to widać, słychać i czuć .....i to nam wystarczy. Mów o tym, na czym znasz się najlepiej, bo po to ludzie wchodzą na ten kanał......Ot, taka mała uwaga, starszej od Ciebie o miesiąc rówieśniczki.....Poza tym, super kanał ! Pozdrawiam serdecznie !
Julia Wawro
Julia Wawro 7 miesięcy temu
Zofia Owszem, każdy musi sam znaleść bo inaczej nie miało by to sensu i nie było prawdziwe, jednak Cezary nie uważam, że narzuca komuś swoje poglądy
Ya Noosh
Ya Noosh 11 miesięcy temu
Ale przecież te dygresje stanowią integralną część każdej jego wypowiedzi 😊 Tu akurat dzieli się swoją wiarą i moim zdaniem zamiast wytykać należy wrazić szacunek za odwagę. Nie każdy otwarcie mówi o swojej wierze. Poza tym nie zgodzę się z tym, że jego wiedza w tej materii jest niewielka. Dobrze wie, o czym mówi i jest to zgodne z nauczaniem Kościoła. Panie Czarku - Szacunek 👍
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
A może Czarek chce się podzielić tą "osobistą sprawą" z innymi?. Piszesz, że jest dobrym człowiekiem, a może to dzięki wierze taki jest? Zaakceptuj Czarka, jaki jest a nie jakiego chciałabyś, aby był.
Katarzyna Połeć
Katarzyna Połeć 11 miesięcy temu
Panie Cezary o ile w ciąży nie można być tylko trochę to stosunek do wiary można stopniować. To po pierwsze a po drugie: proszę wymienić wszystkie dogmaty, które są podstawą "naszej" wiary. Jeśli ktoś nie dość, że nie potrafi wymienić tychże a na dodatek ma do nich luźny stosunek, nie jest wierzący!!!! Podejrzewam, że nie potrafi Pan wymienić tych dogmatów. Wiara od początku świadomego życia ludzi na ziemi stworzona jest po to by jedni panowali nad drugimi. Tylko po to św. Paweł wymyślił tę wiarę, dopasowując ją do potrzeb cesarza. Albo proszę wymienić święta kościelne, czyli te wprowadzone przez Kościół. Nie ma takich świąt. Tak więc niech Pan twierdzi że Pan wierzy, ale z tego co Pan mówi i robi nie jest Pan wierzący, jest Pan wyłącznie tradycjonalistą. Nic na to nie poradzę że Kościół (czyt. hierarchowie) spletli wiarę z tradycją, ale to nie jest wiara. P:ozdrawiam
Dawid B
Dawid B 11 miesięcy temu
Nie zgadzam się z pana wypowiedzią. Kościół od zawsze był instytucją biznesu.
Julia Wawro
Julia Wawro 7 miesięcy temu
Uważam że Kościół jako instytucja nie powinien istnieć. Wiara powinna być w sercu a nie na pokaz i dla samej "wiary"
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Jest więc to jedyna instytucja, której warto zawierzyć, skoro od 2 tyś lat działa nieprzerwanie mimo wojen i zmian kierownika co kilkanaście lat
Sebastian 29
Sebastian 29 11 miesięcy temu
Jebac pedofilii kim kolwiek sa
Sylwerado2 TT
Sylwerado2 TT 6 miesięcy temu
Wojewódzkiego być może także
Tom K
Tom K 11 miesięcy temu
Bravo za odwage , super odcinek trzeba o tym mowic 👍
Wojtek Sitarz
Wojtek Sitarz Rok temu
Chyba nie powinno się mylić wiary w Boga z wiarą w człowieka. Też pochodzę z rodziny katolickiej, co nie przeszkodziło mi przestać pokładać wiary w gusła. Mam mnóstwo celów w życiu, przeczytałem też stek bzdur którymi wypełniona jest biblia. Ale rozumiem że uspokajający mit którym jest religia pomaga innym psychicznie. Ale nie jestem w stanie się pogodzić się z tym co działo się w Oświęcimiu i jak bóg to przespał. Pozdrawiam panie Cezary, świetny kanał, oglądam z przyjemnością, chociaż ten odcinek nie.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Pamiętam, że czytałam kiedyś wspomnienia z obozu koncentracyjnego, gdzie powieszono jakieś dziecko i kazano więźniom chodzić w koło szubienicy. Jeden z więźniów nie wytrzymał i krzyknął :" gdzie jest Bóg". Na co ktoś odpowiedział, że:" wisi na tym drzewie". Parafrazując zadam pytanie:" Gdy krzywdziles kogoś w przeszłości, to czy ta druga osoba miała prawo winić Boga za krzywdę?
Zofia Krośniewska
Zofia Krośniewska 11 miesięcy temu
Mam podobne odczucia, co do tego odcinka.
Kamila Gorlikowska
Kamila Gorlikowska Rok temu
Wujku Czarku ogromny szacun dla Ciebie pięknie tłumaczysz bardzo trudne kwestie.
Mariusz Dzikowski
Mariusz Dzikowski Rok temu
Najlepszy odcinek ever
Misia 67
Misia 67 Rok temu
Bardzo Pana lubię ale tym razem gada Pan głupoty. Religia nie powinna być obowiązkowa, jedynie moim zdaniem wtedy gdyby była faktycznie o wszystkich religiach i nie była nastawiona tylko na kościół katolicki. Modlitwa przed lekcja , tematy tylko nastawione na katolicyzm. Nie taka powinna być. Może dlatego duża część ludzi nie chcę na nią chodzić. Jest ukierunkowana.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
@Misia 67 ...poza tym tak, dobrze że się cieszysz, bo każdy ma prawo wyboru i ja nie mówię że coś powinnaś, bo sam Bóg to prawo wolności dał. Ktoś mądry powiedział kiedyś, że Bóg daje wystarczająco dużo światła by za nim podążać ale też daje cień, w którym człowiek może się przed Nim skryc. Ja wybrałam to pierwsze, bo miałam doświadczenie życia w cieniu.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
@Misia 67 "Prawda", napisałam z wielkiej litery, bo miałam na myśli słowa Jezusa :"Ja jestem drogą, prawdą i życiem". Dopóki tego nie rozumialam, sądziłam, że prawda jest we mnie, dlatego religię traktowałam jak supersam- bralam tylko to, co mi pasowało, podobało się. Jak się potem okazało, nie tędy była droga, nie to było prawdą i nie to pomagało mi żyć.
Misia 67
Misia 67 11 miesięcy temu
@Sierpalina jaka prawdę ? Cieszę się że mogłam wybrać inaczej ...
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Tak, jest ukierunkowana. Ukierunkowana na Prawdę. Nauka jedzenia nożem i widelcem też nie zyskuje wielu zwolenników na początku.
Zofia Krośniewska
Zofia Krośniewska 11 miesięcy temu
Zgadzam się, to religioznawstwo, a nie religia powinno być przedmiotem nauki w szkole. Religia jest wiarą w dogmaty Kościoła, a nie nauką.
H3STUN_M4TK4_ P0LK4
H3STUN_M4TK4_ P0LK4 Rok temu
Piepszyy Pan głupoty!!!
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
To zrób mądrzejszy filmik
Ł. H.
Ł. H. Rok temu
Jeśli Pan nie rozumie pojęcia materii czy nie zna teorii strun. Nie rozumie Pan jak materia może powstawać i ulegać transformacji w energię to czy jest to (pana nierozumność) dowodem wiary?
DeamonSorrow
DeamonSorrow Rok temu
poglądy jak dupa, każdy ma swoją - ale panie Cezary - proszę nie wypowiadać się w temacie fizyki kwantowej jeśli nie ma pan pojęcia o niej. Bo ktoś jeszcze to zapamięta i te bzdury powtórzy. W komentarzach poniżej zostało powiedziane o splątaniu i teleportacji. I to coś innego jak "jedna i ta sama cząsteczka w dwóch róznych miejscach jednocześnie".
Michal Soldat
Michal Soldat Rok temu
szacun ☝️
Michal Soldat
Michal Soldat Rok temu
👏👏👏👏👏👏
MOAB
MOAB Rok temu
można być częsciowo w ciąży jeżeli jest sie facetem.babeczki całkowicie
Zombie bombi
Zombie bombi Rok temu
Panie Cezary ateiści nie mają celu w życiu? Pierdol.... Pan kocopoły.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Myślę, że mają cel, ale on się kończy wraz z ich życiem...
Zombie bombi
Zombie bombi Rok temu
Nie dla religi w szkołach i precz z religią z polityki.
MOAB
MOAB 10 miesięcy temu
@Szymon R raczej proste albo sie modlisz albo wiesz
Szymon R
Szymon R 10 miesięcy temu
@MOAB to było głębokie i chyba chciałbym poznać znaczenie, bo mnie zaciekawiłeś
MOAB
MOAB Rok temu
religia to największy syf.wiara ok
auschwitzu
auschwitzu Rok temu
Haha! Wujek Czarek mówi o religii,wierze i już gotują się komentatorzy! Uderz w stół a...itd
Gosia Pierzchała
Gosia Pierzchała 7 miesięcy temu
No właśnie, więc ty się nie gotuj, bo się spocisz. Haha!
MaTyS
MaTyS Rok temu
Też byłem wychowany w rodzinie katolickiej i również służyłem do mszy, w jednak w przeciwieństwie do Cezarego zmądrzałem. Indoktrynacja wiarą powinna być zakazana pod groźbą więzienia. To jest tylko i wyłącznie ogłupianie i wykorzystwanie ludzi, a u podstaw tego wszystkiego jak zwykle kasa i władza...
Szymon R
Szymon R 10 miesięcy temu
@MaTyS gratulacje nie ma to jak chrześcijański znak krzyża św. Piotra
invest czer
invest czer 11 miesięcy temu
Bardzo sie mylisz. Poczekajmy do smierci wtedy sie przekonamy. A tymczasem w Twojej intencji pomodle sie do Boga zebys doswiadczyl jego dobroci. Bo nie doswiadczyles skoro tak piszesz. Doswiadczyles zapewne jakiesc patologii...
MaTyS
MaTyS 11 miesięcy temu
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Moje spostrzeżenie MaTys ...byłeś na celowniku Złego, wyjątkowo od momentu założenia komży. Pokusy byli ministranci maja silne: życie w nieczystości, wchodzenie w relacje niesakramentalne, zawirowania z kasą, trudne relacje i na koniec odcięcie od Kościoła. Jestes kolejnym przypadkiem, że Złemu się udało. Teraz zbadaj historię kolegów. Widzę , że walka o Twoją duszę jest zażarta, stąd Twój wpis pełen wyrzutu.
invest czer
invest czer Rok temu
Wiara w Jezusa Chryzstusa to cos najlepszego co mnie spotkalo w zyciu. Spotkanie z Jezusem to jest sedno tego zjawiska wiary. Kto tego doswiadczy zmienia mu sie wszystko w postrseganiu swiata. Jezus to czyste dobro milosc szacunek. Wyobraz sobie co bys chcial zeby cie spotykalo w zyciu kazdego dnia. Chcialbys zeby cie starry lał? Pretensje cigle ze zyjesz? Ze jestes zerem? Ze nic ie potrafisz? JEZUS jest przeciwienstwem tego. To jest caly bogaty swiat ktory poznamy po smierci.
Jacob D
Jacob D Rok temu
Drogi Czarku! Wierz sobie w co chcesz. Jak Ci z tym łatwiej to super. Ale nie zmuszaj innych do wiary. Nie rób z religii twierdzy moralności oraz źródła sensu życia. Mnóstwo ludzi pomaga innym z własnej potrzeby, indywidualnej moralności, dla samospełnienia, a nie bo tak pan Jezus powiedział czy dla wielkiej nagrody po śmierci. Tak samo setki milionów ludzi zginęło i zabijało w imię religii, także chrześcijańskiej. I robią to nadal. Na świecie jest plaga nietolerancji, ksenofobii, rasizmu, głównie z powodu religii, która dzieli ludzi zamiast łączyć. Jakimś dziwnym trafem "wiara" w naukę, która dla wielu fanatyków jest dziełem szatana, robi to, czego się nie udało żadnej religii. Łączy ludzi bez względu na podziały państwowe, rasowe czy religijne. A film Sekielskich nie porusza problemu każdej grupy społecznej, tylko grupy która jest bezkarna i broni się od odpowiedzialności za przewinienia swoich członków. Popatrz na takiego Jędraszewskiego. Jeden z największych hierarchów polskiego kościoła, wielce poważany przez cały episkopat, wyzywa wszystkich od zarazy, a jednocześnie krył i bronił Paetza, mimo że osobiście wysłuchiwał skarg molestowanych kleryków, którzy naiwnie szukali u niego pomocy. Kiedy w Australii skazano kardynała Pella za pedofilię, Jędraszewski nazwał to atakiem na Kościół i prześladowaniem chrześcijan. Kościół w Polsce jest dogłębnie zepsuty. Przypomina mafię, która za wszelką cenę chce się utrzymać przy władzy i wykorzystuje do tego skorumpowany apart państwowy. Na szczęście coraz więcej ludzi to dostrzega i od religii odchodzi. Na szczęście za sprawą nauki i internetu, coraz więcej ludzi patrzy na świat szerzej, globalnie i nie opiera swojego światopoglądu jedynie na tym, co mówią w jego parafii i co zawarte jest w jednej bardzo starej, setki razy poprawianej księdze.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Kościół to ludzie, a ludzie to grzesznicy. Dlatego jesteś zawiedziony, bo idealizujesz Kościół sam w sobie..Szukasz idealnego wzoru do naśladowania? Poznaj Jezusa, czytaj, co mówił w Piśmie Świętym, poznasz Jego charakter. Piszesz o zepsusciu kapłanów, a przecież księża biorą się z ludu.Zawsze będzie odsetek zboczeń w społeczeństwie, który albo zostaje nauczycielem, albo piłkarzem albo zechce się schować w seminarium. Ale tam są kierownicy duchowi odpowiedzialni za wyłapanie takich osób.
invest czer
invest czer Rok temu
Szukasz Jezusa? Poznaj go a przemonasz sie w jakiej ciemnosci zyjesz piszac takie rzeczy. Jezus i tylko on.
Olga Kosinska
Olga Kosinska Rok temu
Chyba mówi Pan o religioznawstwie, nie o religii, jeśli tak to zgadzam się w 100%. Pozdrawiam.
bartek XXL
bartek XXL Rok temu
Czarek dobrze mówisz tylko pamiętaj że religia to nakazy ludzkie.Weź do ręki Nowy Testament tam znajdziesz prawdę bez tajemnic i bez dogmatów.Tam też się dowiesz, że do nieba wchodzą tylko zbawieni czyli Ci którzy tak jak ten łotr na krzyżu poprosili o łaskę samego Jezusa.A i jeszcze jedno Katolicyzm nie jest oparty na Nowy Testamencie tylko na urzędzie nauczycielskim i tradycji.Protestantyzm jest oparty na Nowym Testamencie.pozdrawiam
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Jeśli Protestantyzm jest oparty na Nowym Testamencie, w którym to Maryja w Magnificacie mówi, że wszystkie pokolenia będą Ją zwać blogoslawioną, to dlaczego bracia Protestanci tego nie robią?
Władek Władca
Władek Władca Rok temu
Noł.
miko
miko Rok temu
Panie Cezary, nie farbować włosów. W siwiźnie wygląda Pan naturalnie i lepiej.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Też tak myślę, bardzo męsko
Natalia
Natalia Rok temu
Zdecydowana większość hospicjów jest prowadzona przez "cywilów", nie przez zakonnice ani nawet Kościół jako taki (dane są dostępne). Islam jest agresywny i ekspansywny tylko w wydaniu ekstremistów i fundamentalistów, a ich jest niewielu. Warto zapoznać się z tą religią na przykładzie Turcji. Wszystkie stereotypy idą do kosza. Drodzy czytelnicy - bazujcie na wiedzy, nie na plotkach. A wiedza jest dostępna, wystarczy włożyć trochę wysiłku, aby ją poznać :) Dobrego dnia!
Michal Soldat
Michal Soldat Rok temu
Co do islamu to sie niezgodze. Jak dekade temu w USA worldtradecenter poszly w pyl to nieznalem turka ktory sie nie cieszyl. A z tego co sie orientuje to oni akurat sa bardzo malo konserwatywni i ortodoksyjni. To co dopiero ci zagorzsli zwolennicy ISLAMU.
jerzy szostek
jerzy szostek Rok temu
szacun dla klosa
Dominika Kulesza
Dominika Kulesza Rok temu
Ja mam tylko małą sugestię co do montażu, muzyczka w tle jest zdecydowanie za głośna ;(
Kajetan Cieslak
Kajetan Cieslak Rok temu
Religia obowiązkowa??A jak ktoś jest niewierzący?Albo jest innowiercą?
MOAB
MOAB Rok temu
albo wiedzący
Klaudia Grobl
Klaudia Grobl Rok temu
To raczej sie nie miesciloby w glowie Pana Czarka.
Kajetan Cieslak
Kajetan Cieslak Rok temu
@Natalia a chyba że tak.
Natalia
Natalia Rok temu
Religia w sensie religioznawstwa, nie wiary (katechezy).
Sebastian RCZ
Sebastian RCZ Rok temu
Oj wujku Czarku... jak ma się twoja wiara religijność do drugiej żony??
Sebastian RCZ
Sebastian RCZ 8 miesięcy temu
@Edyta Gralak-Roe uwielbiam Wujka Czarka - subskrybuje jego kanał ale nie muszę się ze wszystkim zgadzać. Poza tym ludzie trochę dystansu do życia. To nie nie jest i nie miał być hejt tylko takie luźne pytanie mnie naszło po obejrzeniu materiału bo jak ma się jedno do drugiego 🤔 albo jest3m głęboko wierzący i postępuje z naukami kościoła itp alebo mam lekkie podejście i wybieram te przykazania które mi pasują
Edyta Gralak-Roe
Edyta Gralak-Roe 8 miesięcy temu
A to ty tak dobrze znasz wujka Czarka, że śmiesz się wypowiadać nt jego małżeństw? Co za pyszałkowatość.
invest czer
invest czer Rok temu
@Sebastian RCZ hejt nie hejt. Czarus bladzil w swoim zyciu moze cos zrozumial wiara a religijnosc to tez rozne sprawy. Moze byc lekko niewiarygodny bo wczesniej wiare olewal a teraz zrozumial cos wiecej. Ale co ma to wspolnego z istota wiary? Bog istnieje czy nie? Ja wierze ze tak. O wiem o tym ze trzymanie sie wiary o bozych zasad od mlodosci daje przewaznie dobre efekty nie liczac zaburzen psychicznych ktore moga czlowieka sklonic do wypaczenia wiary. Jednak sama istota wiary w Boga jest dla czlowieka bardzo dobra. Jak czysta woda i przyroda jest dobra dla ciala tak wiara dla ducha. Warto bidowac swoja duchowosc w oparciu o Jezusa jako osobe. Taka relacja bardzo wzmacnia czlowieka w dzisiejszym swiecie zametu
Sebastian RCZ
Sebastian RCZ Rok temu
@Sir Ada po pierwsze to RZUCAĆ a nie żucać, a po drugie to było tylko kulturalne pytanie zadane w dodatku pół żartem a nie wrogi hejt. Ale co ja tam się tlumacze - polowy tekstu i tak nie zrozumiesz 😎
Sir Ada
Sir Ada Rok temu
Chcesz koniecznie pierwszy żucać kamieniem ? piekło jest takimu dupkami wybrukowane
Damian JASKOT
Damian JASKOT Rok temu
Jak zwykle słucham z wielką przyjemnością; )
Ja Obecny
Ja Obecny Rok temu
aleś mnie pan rozczarowales! Księża robią cuda na kiju,a pan mówisz jakieś dyrdymałki. Jakie normy ma katolik? Jakie ramy? Ramy są tam gdzie katolikowi wygodniej,gdzie sięga jego strefa komfortu.
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Pokaż mi branżę, w której to ludzie nie robią identycznych cudów na kiju. Potem porównaj odsetek tych cudów.
Justyna Tercjak
Justyna Tercjak Rok temu
Religijność, a duchowość to coś zupełnie coś innego. Mało który religijny człowiek zagłębia się w swoje wnętrze, czy choćby rozmyśla nad sensem tej religii. Osoby, które skupiają się na swoim wnętrzu, rozmyślają o życiu i jego sensie wcale nie potrzebują do tego religii.
Punk Prophet
Punk Prophet Rok temu
Z całym szacunkiem, ale o religii to może lepiej żeby się niektórzy nie wypowiadali. Wierzysz, to wierz, nie, to nie. Ale po co opowiadać bajki :D
Adam Gwóźdź
Adam Gwóźdź Rok temu
Chcesz to oglądaj a jak Ci się nie podoba to sobie przełącz na inny kanał.
Ewa
Ewa Rok temu
Panie Czarku, wielkie rozczarowanie że tak trudno Pana spotkać w teatrze:(
Katarzyna1973 Lipowska
Katarzyna1973 Lipowska Rok temu
Wyrypajew ,ten reżyser Panie Czarku😉
RedGem
RedGem Rok temu
Bog jest albo go niema, ale sprobujcie isc przez zycie bez wiary w siebie samego.
Patryk Klos
Patryk Klos Rok temu
tak, tak Czarus film braci Smarzowskich
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski Rok temu
Pan Cezary to jest bardzo religijny. Tylko całkowicie zlewa np. to co ta religia o małżeństwie mówi. Kto to widział żeby się religijny chłop jedną babą zadowolił.
1jutter1
1jutter1 Rok temu
Natalia bzdury piszesz słuchaj uważnie był ministrantem do 27 roku to jakie niedawno
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski Rok temu
@Sir Ada i w dupie sakrament małżeństwa.
Sir Ada
Sir Ada Rok temu
lepiej miec druga żonę niż pornhuba
Klaudia Grobl
Klaudia Grobl Rok temu
No tez prawda.
Natalia
Natalia Rok temu
A może pan Cezary stał się religijny dopiero niedawno? Hmm, o tym to się już nie pomyślało?
Małgorzata Trz
Małgorzata Trz Rok temu
Bardzo wymijajaca odpowiedz na pierwsze pytanie.
Raptyk R
Raptyk R Rok temu
Nie szanuje tej muzyki w tle...
brick phone
brick phone Rok temu
A ja powiem tak... Przestales już kraść? Nie zawsze mozna odpowiedziec tak lub nie! Druga sprawa jesteś religijny ok! Ale moim zdaniem za dużo przewija sie tej religi na Twoim kanale. Różni ludzie Cie ogladaja , toleruj wszystkich równo , nic na siłę.
tommist88
tommist88 Rok temu
Jego kanał Jego sprawa.
brick phone
brick phone Rok temu
@Pier Pier Nie pompuj sie tak , bo ci żyłka pęknie 🤣😂
Pier Pier
Pier Pier Rok temu
Właśnie, jeśli ci to nie odpowiada, to nikt ci nie karze oglądać
Andrzej Jeczen
Andrzej Jeczen Rok temu
Ja jestem niewierzący, ale Cezary Pazura mówi na swoim kanale to, co Cezary Pazura uważa za właściwe. Jeśli Ci się nie podoba, to nie oglądaj, albo wystartuj z własnym kanałem, na którym nie będzie w ogóle o religii.
Mariusz Maszner
Mariusz Maszner Rok temu
Czaruś ale ty p..itolisz. To o czym mówisz to teleportacja kwantów i przy tym przykładzie możesz mówić o podwójnym istnieniu kwantu. W momencie teleportacji istnieje kwant w 2 miejscach. Dla tego telepotrację da się udowodnić. Bo kwanty "drgają" w sposób nieprzewidywalny (najprościej dla zjadacza chleba - opis). Oj fizykę się skończyło w szkole średniej. :(
Natalia
Natalia Rok temu
Zgadza się, o splątaniu była mowa.
krzysiekgnat
krzysiekgnat Rok temu
Panie Czarku bardzo mądre rzeczy Pan mówi, jeśli mogę coś podpowiedzieć ws religii to ja bym pozbył się z domu tego słonia, którego ma Pan za plecami, to symbol buddyzmu. Ja z domu wyrzuciłem słonia, koty itp. Zły duch zaczął się mścić ale po pewnym czasie zapanował spokój :)
Natalia
Natalia Rok temu
Która to religia zabrania Ci trzymania figurek zwierząt w domu? Katolicyzm? A o św Franciszku słyszałeś? Nie? PS. A zabobony wiesz co to jest i co Twoja religia o nich naucza? Też nie? Ojjjjjjj ;)
Ner0x
Ner0x Rok temu
@krzysiekgnat proponuję postawić w domu figurkę Maneki-neko która przyciąga dobrobyt i oddala nieszczęście zamiast brutalnie zamordowanego człowieka powieszonego na krzyżu :)
krzysiekgnat
krzysiekgnat Rok temu
@Rafał Nowakowski Rafał po co mam iść w Twoje ślady ;)
Rafał Nowakowski
Rafał Nowakowski Rok temu
Krzysiu mózg wyrzuć, bo Ci niepotrzebny.
krzysiekgnat
krzysiekgnat Rok temu
@Mike więc proponuję zamiast słonia krzyż jako nasz symbol :)
Kamil Dziag
Kamil Dziag Rok temu
no ale teraz mam ''nową komórkę'',mając jednocześnie świadomość że mogę mieć ''nowszą'' i jeszcze jedno,tylko inteligentni ludzie ''naprawdę''Cię Wujku docenią
Piotr Bunzler
Piotr Bunzler Rok temu
Myślę Panie Czarku, że w kwestii wiedzy o religiach nie chodziło Panu o religię, a religioznawstwo
Peter Son
Peter Son Rok temu
Wujek kaznodzieja. Trudno, co robić..
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Ha!
nitek154
nitek154 Rok temu
Uwaga techniczną za głośno podkład muzyczny. Pozdrawiam odcinek merytorycznie bardzo mi się podobał extra pozdrawiam :)
Marv Wet Bandit
Marv Wet Bandit Rok temu
Piękne i mądre słowa panie Czarku. Szacunek. Zawsze dla pana szacunek.
paw44
paw44 Rok temu
Film Sekielskich to film o podlosci hierarchow polskiego kosciola, ktorzy ukrywali latami prawde przed swiatem i kryli zwyrodnialcow przenoszac ich co najwyzej na inne parafie. Kilku nawet postawili pomniki, ktore teraz po emisji filmu usuneli- dopiero wtedy kiedy wszyscy zobaczyli jaka byla prawda. Dla niektorych pewnie lepiej zeby zyc w kosciele, ktory masz wiernych za idiotow.
Andrzej M. Dziura
Andrzej M. Dziura Rok temu
Najmądrzejszy katol w Polsce :-) Prawie 22 minut sensownej Gadki. Więcej takich ludzi w życiu publicznym.
Zbigniew Stanowski
Zbigniew Stanowski Rok temu
Czarek, kto montuje twoje filmy na yt? Jak ty, to wielki szacun, za wszechstronność!
Premislao89
Premislao89 Rok temu
No co ty... On ma od tego ludzi :)
Hungry Like The Wolf
Hungry Like The Wolf Rok temu
W temacie tego algorytmu polecam obejrzeć film "Pi"
M K
M K Rok temu
Panie Cezary. Z Pana taki kawalarz, że hej😁
rafalrydz
rafalrydz Rok temu
Madrego to i milo posluchac
Lucjan Dziurgot
Lucjan Dziurgot Rok temu
3:23 ... , tak masz rację, ci co religie stworzyli to stworzyli : Problem 4:33 ... , ale Cezary, w szkole jest indoktrynacja a nie uczenie o religii, przemyśl to wujku!
Lucjan Dziurgot
Lucjan Dziurgot Rok temu
@Natalia ... , jak również logika i retoryka!!!
Mike
Mike Rok temu
O tym właśnie mówił, żeby zamiast "indoktrynacji" było uczenie o religii
Jarek P
Jarek P Rok temu
Super 👍 zgadzam się z Panem w 100%
Marcin Cichocki
Marcin Cichocki Rok temu
Bardzo mądre słowa 👍 W obecnych czasach powinniśmy dążyć do religii i modlić się jeden za drugiego w tych bardzo trudnych czasach . Z Bogiem życie staje się piękniejsze i bardziej zrozumiałe ❤
Monica W.
Monica W. Rok temu
👏👏👏
Łoś Super Ktoś
Łoś Super Ktoś Rok temu
A o czym są te filmy.. Nakręcili film atakujący księży co rozszerzyło się na wiarę a przecież wiadomo że gdzie człowiek tam i błędy, gwałty czy wykorzystanie na tle seksualnym np przez lekarzy oraz w innych zawodach się zdarzają, ale jakoś nikt nie goni z krucjatą, chrześcijaństwo nie jest złe samo w sobie, i jak każda idea podlega wypaczeniu gdy znajdzie się niewłaściwy człowiek na niewłaściwym miejscu. Jestem za bezwzględnym karaniem księży i brzydzę się tym ale to nie koliduje z moją wiarą bo nie modlę się do księdza ale do boga. Zastosowano ten sam mechanizm co w przypadku feministek do rozgrywek politycznych i aby wzbudzić u ludzi skrajne emocje co pozbawia ich rozsądku. Wypaczono pojecie ruchu feminizmu i zrobiono z tego cyrk i tak samo jest i w tym przypadku..
Tomasz Krzyżowski
Tomasz Krzyżowski Rok temu
Tu nie o to chodzi że wszędzie jest zło bo to wie każdy. Chodzi raczej o to że ten wspaniały kościół "kierujący się" tymi dogmatami to bezczelnie tuszuje ze expawlaczem na czele...
M P
M P Rok temu
W dokumencie Sekielskich chodzi o zlo tam wyrzadzane, a Pan sie skupia na " no ale trzeba teraz pokazac druga strone, tą dobra" Panie Czarku, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia lub od widzenia DOKUMENTU takiego jakim jest. Inaczej sie widzi i wypowiada,jak zlo spotyka naszych najblizszych. Trochę wiwcej wyobrazni w tych tematach życzę. Pozdrawiam.
Michal Komin
Michal Komin Rok temu
www.pudelek.pl/artykul/150425/tylko_na_pudelku_cezary_pazura_parkuje_porsche_za_300_tysiecy_na_miejscu_dla_niepelnosprawnych_foto/
Katarzyna Połeć
Katarzyna Połeć Rok temu
Zacznijmy od definicji religijności: "w teologii chrześc. cnota moralna polegająca na okazywaniu Bogu należnej mu czci poprzez kult wewn. (adoracja, ufność, miłość), a także przez kult zewn. (sakramenty, modlitwa, asceza);"(według PWN) Jeśli stosuje Pan ascezę, przyjmuje sakramenty, codziennie się Pan modli to prawdopodobnie jest Pan religijny. Sądzę jednak że religijny Pan nie jest. Jest Pan wychowany przez polskich klechów, którzy zamiast nauczać, dezinformowały młodych Polaków by łatwiej było stosować wobec nich rząd dusz. Moja rada, ogranicz się Pan do opowiadań o tym na czym się Pan zna, lub o swoich doświadczeniach, bo im dalej od tego, wychodzą Pana pogadanki bardzo, ale to bardzo słabo. Pozdrawiam
Szymon Gorszwa
Szymon Gorszwa Rok temu
Wszystko zajebiście Wujku, ale... dlaczego pół odcinka pod tytułem "CO MYŚLĘ O FILMACH SMARZOWSKIEGO I SEKIELSKICH?" jest o wierze. Strasznie szybko zmienia Pan wątek i zaczyna analizować czy ktoś dobrze napisał pytanie czy nie. Moim zdaniem powinien się Pan skupić na odpowiedziach pytań bo w ciągu 21 min odpowiada Pan na jedno pytanie...
Mike
Mike Rok temu
nie widzę w tym nic złego
Krzysztof Nowakowski
Krzysztof Nowakowski Rok temu
ponownie zaryzykowałem, ale tego się nie da oglądać, bye, bye
Mateusz M
Mateusz M Rok temu
No to zjeżdżaj stąd dzbanie bez argumentów i nie marnuj swojego cennego czasu na komentowanie.
Szymon Jaskólski
Szymon Jaskólski Rok temu
Kasy z Jezusa już nie ma. Litza i Arka Noego byli szybsi;)
Em. Esz.
Em. Esz. Rok temu
Hej - film Smarzowskich?
Stanislaw Verbel
Stanislaw Verbel Rok temu
Panie Czarku, prosze zrobic film o "drugiej stronie".
Bantol
Bantol Rok temu
mam 30 lat i zawsze był Pan moim ulubionym aktorem a po tym filmie jest dla mnie pan wzorem do naśladowania.pozdrawiam
Michal Komin
Michal Komin Rok temu
www.pudelek.pl/artykul/150425/tylko_na_pudelku_cezary_pazura_parkuje_porsche_za_300_tysiecy_na_miejscu_dla_niepelnosprawnych_foto/
Lojalny Kibic
Lojalny Kibic Rok temu
Zrobi pan o Oficerach i Trzecim Oficerze?
mrdariusz88
mrdariusz88 Rok temu
Panie Czarku, Bóg zapłać za ten odcinek! Mega potrzebny w dzisiejszych czasach. Pozdrowienia z Gdyni!
Szczypawica Miła
Szczypawica Miła Rok temu
Religią, którą nam się obecnie narzuca jest "zrównoważony rozwój", oczywiście to zamaskowana religia, w której boginią jest Matka Ziemia.
aldepeche
aldepeche Rok temu
Wuja. Dupcys i dupcys
Teresa Andrzejewska
Teresa Andrzejewska Rok temu
Zakonnice nie są powołane do tego ,żeby być przy umierających ..bardziej powalanie i przygotowanie maja pielęgniarki itd ...zakonnice klepią modlitwy jak automaty i często bez empatii.Chyba ,ze zakonnica to pielęgniarka .
Sierpalina
Sierpalina 11 miesięcy temu
Myślisz się. Polecam sprawdzić powołanie sióstr Albertynek i ich założyciela Alberta Chmielewskiego. Tak, tego słynnego malarza.
Teresa Andrzejewska
Teresa Andrzejewska Rok temu
Mało Pan wie o duszy i kościele ,wiemy,ze jest Pan wierzący ,ale właśnie religia to biznes i pranie mózgu ludziom dla własnego dobra i zysku...Rozmowa z Bogiem i poznanie wyższej duchowości to nauka prawdziwa .Medytacja i fizyka kwantowa to jest to ,ale trzeba rozwijać się ..Ksiądz Panu tego nie powie bo nie wie ..wszystkie religie to niewolnictwo ,niech dobrze Pan przemyśli ..jest Pan na dobrej drodze energetycznej ,ale to trzeba trzeba zgłębiać .. Proszę posłuchać prof.Woźnego i Jego wykładów „Program Boga” dowie się Pan jak powstał Wszechświat itd.
Tata Marcina
Tata Marcina Rok temu
Co za brednie... A ta niechęć do księży, zakonnic i kościoła - żeby pani kiedyś nie zgubiła. Chyba, że człowiek zbawia się samodzielnie (albo, o zgrozo, jak pani twierdzi - jakaś bliżej nieokreślona "energia"). Jak można mylić jakąś "energię" z Istotą nadprzyrodzoną mającą moc sprawczą! Skoro p. Cezary "mało wie o duszy i kościele" (Kościół jako wspólnota pisze się dużą literą, chyba, że mówi pani o budynku?), to pani wie znacznie mniej.
Jak się gra w FILMACH ZAGRANICZNYCH?
21:58
Cezary Pazura
wyświetleń 211K
Sabrina Carpenter - Skin (Official Lyric Video)
2:56
Sabrina Carpenter
wyświetleń 7M
FIGHT Zlatan Ibrahimovic vs Lukaku in Clasico
0:25
Antonionne Football
wyświetleń 736K
NAJGORSZY FILM W JAKIM GRAŁEM
28:14
Cezary Pazura
wyświetleń 400K
Q&A - CZY PRZYJĄŁBYM ROLĘ  W FILMIE "KLER" ?
23:44
PRZEPROWADZAM WYWIAD Z SAMYM SOBĄ
29:08
Cezary Pazura
wyświetleń 144K
Moja AFERA na MATURZE!
26:08
Cezary Pazura
wyświetleń 132K
NAJDŁUŻSZE Q&A - CZY ZNAJOMOŚCI SĄ WAŻNE?
55:23
Q&A - Co sądzę o NOWYM pokoleniu AKTORÓW?
23:57
Cezary Pazura
wyświetleń 245K
ILE SIĘ CZEKA NA WYPŁATĘ W FILMIE?
21:03
Cezary Pazura
wyświetleń 595K
Q&A - LEGENDARNE ŻARTY STUDENCKIE
32:42
Cezary Pazura
wyświetleń 309K
Sabrina Carpenter - Skin (Official Lyric Video)
2:56
Sabrina Carpenter
wyświetleń 7M
FIGHT Zlatan Ibrahimovic vs Lukaku in Clasico
0:25
Antonionne Football
wyświetleń 736K
PATEC - CZY ZASTĄPIŁ TROMBĘ W EKIPIE?
39:09
Dreamcatcher(드림캐쳐) 'Odd Eye' MV
3:22
Dreamcatcher official
wyświetleń 5M
FIGHT Zlatan Ibrahimovic vs Lukaku in Clasico
0:25
Antonionne Football
wyświetleń 736K